Poslat komu
V současnosti: Česká Republika

Vrácení vadných produktů nebo omylem neodpovídají objednávce

Chcete-li vadný produkt vrátit, musíte do 24 hodin kontaktovat zákaznické centrum MonoUso.pt zasláním e-mailu na adresu [email protected].  [email protected] antes de 24 horas.

Jakmile obdržíme produkt, jeho stav byl ověřen a dodací list, který se objeví v balíčku, byl zkontrolován, budeme zákazníkovi bez dalších výdajů zasílat další položku odpovídající vadnému produktu. POUZE, pokud MonoUso.pt není schopen poskytnout tuto položku, budou vráceny náklady i náklady na zpáteční dopravu. Chcete-li provést vrácení, musíte odeslat objednávku kurýrem a ve formě poštovného kvůli obchodu MonoUso.pt. Dodací list, který se objevil uvnitř balení, se objeví uvnitř produktu.

 

Vrácení produktů za neuspokojení

Pokud nejste spokojeni se zakoupenou položkou, máte 15 dní na to, abyste požádali o její výměnu nebo vrácení. Výměny jsou přijímány, v souladu s platnými právními předpisy, pouze po předložení: dokladu o nákupu, zboží zakoupeného za původních podmínek prodeje, originálního obalu zboží a příslušného příslušenství a komponent. Článek musí být pro své vrácení řádně zabalen. Vrácení otevřených článků nebude povoleno.

Za tímto účelem byste nás měli kontaktovat prostřednictvím e-mailu [email protected]

Chcete-li provést vrácení, musíte objednávku odeslat kurýrem a ve formě placené dopravy (to znamená, že zpáteční platbu zaplatí zákazník, který vrátí zboží) do obchodu MonoUso.com.pt. V okamžiku, kdy je vrácený produkt přijat a je prokázáno, že dorazí v dobrém stavu, bude za vrácený produkt zaplaceno, NENÍ DOPRAVA A NÁHRADY. Za tímto účelem musí zákazník zaslat své bankovní údaje e-mailem.

Dodací adresa je:

C/ Cartagena, 29

P.I. Fuente del Jarro 2. fáze

46980 Paterna, Valencia

Španělsko

931 158 455

 

 

group_work