Poslat komu
V současnosti: Česká Republika

ZÁRUKA VRÁCENÍ

Výrobky se vracejí

Rychlé a jednoduché vrácení

Whole products that have been bought in our website www.monouso.cz lze vrátit odesláním produktu a jeho odesláním do 15 dnů od přijetí dodávky.

Chcete-li usnadnit způsob vracení produktů, které se vám nelíbily, postupujte podle následujících kroků:

  1. Odeslání e-mailu:

Chcete-li zahájit proces vracení produktů, které se vám nelíbily, které jste zakoupili, musíte nám poslat e-mail s číslem objednávky, důvody, proč jej chcete vrátit, a odkaz na produkty na následujícím e-mailu: xxxxx

Musíte použít stejnou poštu, která souvisí s vaším účtem.

Jakmile obdržíme e-mail se všemi těmito informacemi, zašleme vám podmínky vrácení produktů.

  1. Chcete-li připravit produkty, které chcete vrátit, aby byly doručeny do našeho skladu

 

Musíte použít originální balení a produkty vložit tak, aby se nepoškodily. Pokud nemáte původní balíček, musíte produkty zabalit do velmi podobného balení, abychom je mohli obdržet v dokonalých podmínkách.

 

  1. Zašlete do našeho skladu balíček produktů s vámi zvolenou přepravní agenturou:

 

Musíte jej odeslat na následující adresu:

ENVALIA GROUP SL

C/ Ciutat de Cartagena, 29                            

P.I. Fuente del Jarro 2ª Fase                     

46988 Paterna - Valencia     

 

Náklady na jeho odeslání má na starosti klient a společnost MonoUso nikdy nedělá. Klient si může vybrat požadovanou dopravní agenturu. Za balíček odpovídá klient, dokud nedorazí do našeho skladu. Zvolená agentura je tedy důležitá, aby se předešlo problémům spojeným s problémy v dopravě jako „balíček ztracen“.

 

Pokud klient neoznámí vrácení MonoUso, nevyzvedneme si ho v našem skladu.

 

  1. Správa vrácení a vrácení peněz:

 

Když balíček dorazí do našeho skladu, zkontrolujeme stav, ve kterém dorazil, a tímto způsobem zkontrolujeme, zda jsme jej obdrželi v dobrém stavu jako nutnost jeho vrácení.

 

Pokud je vše v perfektním stavu, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jaký jste použili při nákupu. Náklady na dopravu nevracíme, kromě výjimečných případů, o nichž rozhodne naše společnost.

 

V závislosti na objemu práce naší společnosti jsme schopni vám vrátit peníze od jednoho týdne do jednoho měsíce.

 

  1. Podmínky vrácení produktu:

 

Naše společnost přijme vrácení produktů, pokud klient dodrží následující podmínky:

Produkt musí být schopen dalšího prodeje a musí zachovat svůj původní stav, stejně jako původní krabici a štítky. Pokud jej nemůžete vložit do původní krabice, musíte použít produkt s podobnými podmínkami pro ochranu produktů a vrácení balíčku Envalia Group SL v perfektních podmínkách.

 

Produkt si musí zachovat původní stav, což znamená, že nebyl použit, vyprán, upraven ani jiné aspekty jako ztracené kusy.

 

Z právního hlediska nepřijmeme odpovědnost za produkty, které jsou v těchto dvou státech:

              

  • Výrobky šité na míru, kromě těch, které mají výrobní nedokonalosti.
  • Balíčky jsou otevřené kvůli hygienickým podmínkám.

Pokud chce klient vrátit produkt, protože se mu nelíbí, musí si hradit náklady na dopravu sám.

Pokud jste při nákupu nezaplatili náklady na dopravu, musíte po doručení produktu do našeho skladu uhradit jeho náklady. Cena za 5 kg je 10,50 EUR a za 20 kg je 14,50 EUR v krabici.

Pokud bude po kontrole vašich produktů vaše objednávka bez nákladů na dopravu, nebudeme za vás platit žádné náklady.

Musíte si uvědomit, že naše produkty jsou zobrazeny v obchodě, takže se mohou trochu lišit od fotografií nebo vašich prvních dojmů o nich. Ujistěte se, že produkt je to, co chcete koupit, protože neneseme odpovědnost, pokud k tomu dojde v souvislosti s nákupem.

  1. Výměna produktů:

 

Pokud si chcete vyměnit produkty, nejsme schopni to udělat. To, co je klient schopen udělat, je vrátit produkt a koupit další a vytvořit novou objednávku na našem webu.

 

Pokud je produkt ve špatných podmínkách nebo není to, co jste zakoupili, musíte nám zaslat e-mail s oznámením o jeho stavu a my vám poskytneme řešení problému.

 

  1. Poškozené produkty během přepravy:

Pokud jste obdrželi rozbité produkty po obdržení zásilky a je to z důvodu přepravy, musíte nám zaslat fotografie do 24 hodin na náš e-mail, abychom nás informovali přepravní společnost a abychom vám poskytli řešení, jakmile to dokážeme.

Společnost rozhodne o nejlepším řešení pro klienta.

group_work